Het lidgeld zal €50 per kalenderjaar bedragen. Indien u nog bij geen andere fba club bent aangesloten komt hier nog €10 fba verzekering bij. Dit kan overgeschreven worden op          BE69 0689 4200 1278 met vermelding van uw naam en lidgeld van het betreffende kalenderjaar.

Gelieve ons dan ook uw volledige gegevens door te mailen via Bart@rc-hor.be

Kinderen tot en met 12 jaar rijden gratis (wel fba verzekering te betalen) indien een ouder lid is van de club.

Een dagpas kost €10 en is voorlopig enkel mogelijk op vrijdag, zaterdag, zondag en feestdagen. Eens komen proberen kan ook altijd op afspraak, zo kan u al eens testen of het iets voor u is.

Bij betaling krijgt u een code voor de poort te openen zodat u elke dag van het jaar kan rijden. Deze code zal ook op uw lidkaart vermeld staan. De lidkaart kan ten alle tijden gevraagd worden door een bestuurslid

Aangesloten leden rijden elke wedstrijd op ons parcours gratis mee. (BK, CK, ...)

Het parcours bestaat volledig uit astro turf (kunstgras). We hebben een snel/technische layout gemaakt met een grote sprong voor de durvers die je ook in 2x kan nemen als je iets voorzichtiger wil zijn.

De auto's worden bestuurd vanaf de rijdersstelling. Deze is 3m hoog en 9m breed. Ruimte genoeg dus om samen te rijden. De rijrichting is in wijzerzin, dus van het recht stuk naar de kombocht toe

Het is vooral gericht op 1/10 modellen met 2S Lipo of 7.2V Nimh accu, echter zijn de 1/8 modellen die niet voor de racerij zijn ontworpen (denk aan traxxas en arrma) ook welkom alsook 1/8 buggys en trucks met max 3S lipo (4S mogelijk indien de drukte dit toelaat)

Wij hebben maar enkele basisregels, mede om het voor iedereen leuk te houden.

-Houd het leuk voor iedereen! Neem af en toe een momentje om op de baan autootjes om te draaien zodat de rijders niet steeds van de stelling moeten. Zij zullen dit dan ook voor u doen.

-Houd de code voor de poort privé. Geef deze niet door aan derden of breng niemand mee zonder iemand van het bestuur hiervan op de hoogte te brengen.

-Maak geen ruzie met andere piloten! Niet iedereen zal even snel zijn of de juiste lijnen rijden. Heb dus ook respect voor tragere EN snellere piloten.

-Zet uw wagen NOOIT klaar op het rechte stuk. andere rijders zien dit niet altijd en dit kan voor ernstige schade zorgen. Wij voorzien een oprijstrook waar u kan invoegen als de baan vrij is.

-Indien u met een 1/8 rijd houd dan rekening met de andere rijders, deze zijn kleiner en meer fragiel dan u.

-HAVE FUN, want daar draait de hobby toch om!